Guest Post: „Daca se cara Guvernul, punem de o mica mare petrecere”


In primul rand ii multumesc lui Tudor ca ma lasa sa scriu aici, in Pandora. Pe aceasta cale vreau sa-i transmit ca face o treaba minunata. Sa incepem; ma numesc Robert si locuiesc in Bucuresti. De ce vreau sa scriu pe ici pe colo pe acest blog? Prin simplul fapt ca am exact aceleasi ganduri ca „proprietarul”… Da! Sunt mandru ca urasc cocalarii si pitipoancele, printesele de Dorobanti si printii de HI5. Sunt mandru ca nu mi-e frica sa imi afirm parerea cand am ocazia, in multe, chiar foarte multe privinte. Si probabil ca deja intuiti, am exact aceeasi parere in legatura cu conducatorii acestei tari, tara care „multumita” mai marilor ei este o tara de cacat. Acum gata cu prezentarile, sa intram in „paine”. Asa ca, fara alte prezentari, doamnelor si domnilor, aplauze furtunoase pentru insasi GREVA. Nu aud? Dar de ce huiduiti? Recapitulam: Boc(un tip cam pe la 1,50 – sigur il recunosti daca il vezi) a taiat cate 25% din salariile bugetarilor si cate 15% din pensii. Acum ce s-au gandit oamenii. GREVA!!! Personal, nu am nimic impotriva. Mi se pare corect. Dar hai sa ne gandim putin logic. Facem greva, iesim in strada, protestam. De ce? „Sa plece Base/Boc!!!” Va dati seama ca nu o sa plece prea curand nici unul dintre ei. Acum hai sa o luam ipotetic. Se trezeste intr-o dimineat Basescu si ii spune lui Boc: „Hai fratioare sa plecam ca fac astia greva” iar Boc: „Da sefu’”(nu va speriati, dar acesta este raspunsul standard). Sa revenim. Ce facem daca pleaca? Poate ca am pune de o mica mare petrecere. Pe moment, este o solutie. Pe termen lung, insa, NU! Chiar nu le tin partea, dar imi place sa gandesc logic si sa nu imi fac vise. Si-au facut-o cu mana lor dar ce e mai grav, ne-au facut-o si noua. Asta e. Ne adaptam, supravietuim….si toate stereotipurile…. Hai ca va las ca am vaga presimtire ca v-am plictisit, sper sa ne mai intalnim…

Cu respect, Robert. Ma inclin!

2 comentarii

  1. boc a taiat cate un procent din salarii pt fiecare cm lipsa pe care il are el in inaltime 😐

  2. da mi se pare aiurea ceea c fake base si boc x-(….si orkum kum ai spus si u …..n o sa pleke ei asa d usor …..orkat am inkerka noi ……

    Si da frumoasa descrie ,,,,imi plake de tine robert spui c crezi si nu ti-e frika ……. …tino tot asa :D:D:D:):)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un comentariu