In umbra marelui urs

Mi-a fost sugerata mai devreme de un prieten.

Cam cum ar fi aratat o campanie pentru promovarea turismului in Romania centrata pe aceasta melodie?

Sa fie clar!

Prima data i-am auzit franturi dintr-o piesa, la acea vreme nu aveam habar despre cine si ce e vorba, dupa care impins din spate de curiozitate si placerea acelor cateva versuri l-am cautat. Se numeste Mihai Dumitrescu, dar albumul de debut este semnat „Jerryco”. Are 26 de ani, originar din Bucuresti si, asa cum spune pe site-ul sau oficial – jerryco – a luat-o de mic cu cantatul;

Primii bani i-a facut la numai 1 an si 5 luni. Le canta colegilor mei de la birou…

, marturiseste mama sa.

Traind cu urcusuri si coborasuri, cu lacrimi si suspine, dar si zambete si tresariri de bucurie, a ajung momentul in care, reusind sa il convinga pe Tataee de la B.U.G. Mafia sa faca o colaborare, depunde un efort considerabil si scoate la inceputul lui 2010 primul album solo, semnat Jerryco: „Orice e posibil”.

Jerryco-Orice E Posibil ft. Tataee<Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

L-am ascultat, stilul e relaxant dar si incarcat cu mesaj insa cel mai bine puteti decide singuri cam ce a reusit omul sa creeze.
Albumul poate fi downloadat gratuit on-line, de pe jerryco.ro, loc de unde puteti afla mult mai multe detalii.