Da, tata!


*Ca sa inteleaga si „cantaciosii” de la noi cam cum se face cu microfonul. (melodie cantana LIVE! in cadrul turneului Underground Project Revolution 2007)


**Ca sa priceapa si duduile Ridzi si Udrea cam ce inseamna un concert

Moment de refulare

Am si eu niste ciudatenii, evident. Una din ele e sa nu pricep anumite lucruri (nu, nu le fac concurenta guvernantilor – aia nu pricep nimic). Unul din ele ar fi acela cu privire la anumite job-uri idioate si total fara sens.
De exemplu, „supracontrolul pe RATB„. Pe cuvant de om daca am sa prind schepsisul la treaba asta: adica vin doi-trei tristi – sa nu le zic ratati – si cu o atitudine de a doua venire a lui Iisus pe pamant incep si deretica prin buz. Se uita pe sub sprancene la tine, mormaie ceva si iti flutura legitimatia de controlor, in stilul FBI.
Eu inteleg ca unii oameni nu au noroc in viata sau ca nu au fost indreptatiti, dar de acolo pana la a ajunge sa fii fomist, sa faci tu pe vigilentul si pe justitiarul…e drum foarte lung.
Iar daca printr-un concurs de evenimente nefericite nu ai bilet/abonament, le dai motiv de injosire totala: „Pai de ce don’soara/tinere! Nu stiati ca… Ehh, pai ia coborati cu noi!” De parca erai in top 5 Most Wanted Criminals ai MI5 si agentii au restabilit ordinea in univers.
Plus ca, in general baietii si fetele astea sunt tigani ( nu rromi, ca nu exista asa ceva). Da, sunt rasist!

PS: Nu am patiti nimic, nu am fost prins calatorind „clandestin”, ci doar aveam aceasta intrebare in cap si nu reuseam sa ii furnizez un raspuns pertinent. Poate ma ajuta cineva.