Guest Post: ” Poporu’ roman isi da cu toporu’-n coaie si cere pedepsirea toporului”


Mă numesc Crăciun. Cosmin Crăciun. Am ţinut să mă prezint în stilul lui James Bond pentru că semănăm(la sex şi la culoarea părului). Acum, să trecem la lucrurile cu adevărat importante. Bebeluşele, dans!

Mulţumesc, în primul rând, tovar’şului Tudor că mi-a permis să-mi exprim umilele gânduri pe blogul lui!

Fiind vorba despre un blog unde se scrie mult despre situaţia politică a României, vreau să vă mărturisesc de pe acum [nu aplaudaţi acum, măi, vă fac eu semn când!] – Doamne, cât de tare e Florin Piersic – că părerea mea despre conducătorii ţării este exact aceeaşi părere pe care o au şi ei despre noi. Adică mi se rupe de ei şi de ceea ce fac. Şi mă refer la toţi, nu doar la Băsescu, Boc, Udrea, Videanu, etc. Mă refer şi la MiHRcea Geoana, şi la Adiţă Năstase (didloooo), şi la ceilaţi cretini care săreau ca retardaţii în seara aia de după alegeri.

De asemenea, am o deosebită simpatie pentru poporul român. E genul de popor care-şi dă cu toporu’n coaie, iar apoi cere pedepsirea toporului.

Băsescu şi Boc…căcat…Băsescu şi ATÂT vă taie pensia şi salariile! Aşa şi? Cine l-a pus pe Băsescu în poziţia în care se află, aceea de a lua decizii, de a tăia capete şi de a vă FUTE ÎN GURĂ în cel mai glorios stil cu putinţă? Mă adresez, desigur, acelora care l-au votat pe tovarăşul presedinte pentru un sac de făină, iar acum se plâng că mor de foame. Mâncaţi-vă, bă, făina!

Nu ştiu, mi-e cam aiurea să comentez despre astfel de subiecte, pentru că nu le suport. Nu mă interesează nimic de Băsescu, nu mă interesează nimic de Boc şi nu mă interesează nimic de vreun individ din clasa politică românească. De ce? Pentru că sunt conştient că acest popor îşi merită soarta. Cred în karma, ca să zic aşa.

Sunt pasionat de fotbal, tenis, seriale americane şi muzică, lucruri fără de care viaţa mea ar fi mult mai goală. Ţin cu Dinamo Bucureşti (deja mă urâţi) şi Chelsea Londra. La tenis îmi place Nadal. Consider că „Dexter” este un serial fantastic, pe care îl recomand tuturor, la fel ca şi „House MD”, „Prison Break” şi „Lost”. Aici aş vrea să-l felicit pe Tudor pentru review-urile excelente pe care le face filmelor aici, pe blog. Felicitări, nea’ Tudor!

Televiziunea românească mă deprimă. Morar şi Buzdugan, de la Antena 2, mi se par nişte (aici nu prea ştiu ce cuvânt să folosesc, că poate citeşte mogulu’ postul ăsta şi nu mai văd eu caşcaval dacă ajung să lucrez pentru el) circari de prost gust şi fără umor. Primul, face nişte glume cu care îmi strică fiecare dimineaţă. Am prostul obicei de a deschide televizorul, între 6:30 şi 7:10(când începe Badea), pe Antena 1, unde la ştiri apare Morar, pe la şapte fără cinci, cu glumele lui de doi lei.

Celălalt, Buzdugan, e un penibil care orice ar face, tot că imită o babă pare. Practic, el, prin natura sa, e o babă cu puţă.

Sunt fan Bendeac şi Angel Popescu, îmi place şi Mircea Badea (uneori), dar cel mai bun om din televiziunea românească mi se pare Cătălin Oprişan, un ziarist absolut fenomenal. Tot respectul pentru el.

În ultimul rând, vrea să precizez că vreau să urmez jurnalismul, la fel ca şi Tudor. Nu e cea mai recomandată profesie, din aproape niciun punct de vedere, dar mie îmi place şi asta o să fac.

Concluzia ar fi că am scris mult şi n-am zis nimic, da’ nu contează că mă iartă nea Tudorache de data asta. Hai ciao!

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un comentariu